05 mei 2017

DE AFGELOPEN WEEK

Het werd de afgelopen week onverwachts een beetje stil hier op m'n blog. Ik had een weekje meivakantie waar ik heerlijk van genoten heb met vrienden en familie, en deze week was de nieuwe (laatste!) periode op school begonnen. Druk, druk, druk... Maar als je me ook op instagram volgt dan heb je vast wel gezien dat ik op haakgebied niet heb stilgezeten ;) Zo ben ik met verschillende grote projecten bezig, zoals een babydekentje op bestelling, een deken voor in huis (voor het najaar, daar kun je nooit te vroeg mee beginnen toch? :)) en een zomersjaaltje. Lekker tomeloos haken! 
Omdat ik ook wel weer zin had in een wat kleiner projectje, haakte ik deze doily. Het patroon vond ik via de blog van Crafty Queens en kun je HIER vinden. Ik haakte mijn doily met Durable Coral katoen en haaknaald 2,5 mm. Het was de eerste keer dat ik met dit katoen ging haken en ik vind het heel fijn! Een stevige draad en de prijs viel me erg mee. Ik betaalde er  1,95 per bol voor bij Devo Hobbyshop in Sneek. Aanrader dus! :)

Hebben jullie al eens gebreid of gehaakt met dit katoen?

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen